Monday, January 08, 2007

Barn i forslag

Dette skrev jeg den 21 marts, dagen efter det ventede opkald.

I mandags af alle dage, blev vi forældre igen.
Jeg var på biblioteket med Christian, da telefonen ringer, den tager jeg jo ikke, da vi står i kø ved skranken.
Jeg ser det er "intet nummer", når at tænke at det nok er fra jobbet. Telefonen ringer igen, nu er det Allan og meget meget hurtigt kommer jeg ud af biblioteket og får sagt hej.
Allan siger, at det er hvad jeg håber, der er besked fra AC.

Vi har fået en søn, en lille dreng på 5 mdr. født d. 21 okt. 2005
Den tid på året, hvor vi alligevel fejrer det meste af familiens fødselsdage.
Han er fra Kids Care, et børnehjem, der selv matcher og sender derefter børnene til ACs børnehjem.
Christian og jeg skyndte os at køre den korte vej hen til Allans arbejde, som dog blev dobbelt så lang af den omvej jeg kørte, hmm lettere distræt. Vi skulle nemlig se de mailede billeder af sønnen og lillebroren.
Han er sund og rask, smuk og dejlig og meget meget meget velkommen i vores familie.
I dag har vi så fået papirerne og nogle ekstra billeder, som er lidt nyere.

Må jeg præsentere Sofonias



Hvis nogen skulle spørge hvad storebroren mener, kan i jo læse dette digt han har skrevet til sin lillebror i skolen i dag.

Sofonias

Sofonias, min lille ven
du må ikke gå igen
Du er min lillebror
vi har ventet i 2 år
Du er sød
jeg mener det
Du er pæn
jeg lyver ej
Sofonias
Jeg elsker dig


Jeg behøver vel ikke at fortælle hvor stolte vi er og hvor heldige vi føler os.

1 Comments:

At 3:48 AM, Blogger Gro D. Smit said...

Nå tuder jeg som et barn. Har nettop lest det fantastiske dikt din sønn skrev til sin lillebror. For en fantastisk flott gutt du har der, helt utrolig.

Hilsen Gro / Mumietrollet fra Zonen

 

Post a Comment

<< Home